Tuesday 8 July 2014

HAMIL SEBULAN, PEMINAT PERTIKAI KEHAMILAN ALMY NADIA

No comments :

Pelakon Almy Nadia akui jika boleh tidak mahu untuk mendedahkan berita kehamilannya yang kini berusia sebulan, demi mengelak fitnah. Menurut laporan yang kami dapat dari Murai, Almy Nadia berkata dia berasa kesal apabila ada pihak yang sudah mempersoalkan tentang kehamilannya walaupun dia sendiri telah berdiam diri.

“Saya kalau boleh tidak mahulah berita ini terlalu didedahkan kepada umum kerana macam-macam benda boleh terjadi.

“Bukannya saya sengaja tidak mahu kongsi mengenai perkara yeng menggembirakan ini bersama peminat, cuma saya mengambil langkah berjaga-jaga.

“Sedangkan bila saya diam pun masih ada yang fitnah dan mempersoalkan tentang kehamilan saya , saya tidak tahu apa salah saya pada mereka jadi biarlah.

"Sebelum berkahwin pun saya dah dilanda berbagai-bagai kontroversi. Masa lalu telah banyak mengajar saya.

“Kami sekeluarga telah mengambil keputusan untuk tidak membicarakan hal ini secara terbuka… Yang mana saya rasa perlu kongsi saya akan kongsi,” katanya tegas.

Perkhabaran mengenai berita kehamilan pelakon Almy Nadia bukanlah dihebahkan sendiri oleh aktres itu sebaliknya diketahui melalui status yang dimuat naik oleh sahabatnya di laman sosial Instagram beberapa hari lalu.

Disebabkan perkara itu ada peminat yang tertanya-tanya mengapa bukan Almy sendiri yang memberitahu mengenai berita gembira itu.

Dalam pada itu, Almy juga diminta untuk mengulas mengenai pendedahan kehamilannya yang dibuat sendiri oleh rakannya itu.

“Saya tak marah, kerana sebelum dia memuat naik status tersebut dia telah meminta kebenaran saya untuk berbuat demikian.” ulasnya pendek.

No comments :

Post a Comment