ody BARABEREH

BARABEREH

Tuesday, 10 March 2015

WAJAH TERKINI ZAMANI SELEPAS NAIK 9KG

No comments :

Seperti yang ramai tahu,Zamani Slam baru-baru ini ditahan atas tuduhan memiliki dadah.Namun bukan itu yang membuatkan isu Zamani ditahan menjadi sensasi,ia menjadi sensasi apabila ada pihak polis yang merakam Zamani menyanyi seterusnya disebarkan di laman media sosial.

Zamani kini tampil dengan imej baru lebih 'Fresh' dengan berambut lebih pendek dari sebelum ini.Rata-rata peminat memuji imej baru Zamani ketika dia dilihat hadir ke mahkamah Ampang untuk urusan kesnya baru-baru ini.

Berat badan Zamani juga dikhabarkan semakin meningkat sebanyak 9kg setelah menerima rawatan pemulihan dadah.Apa pun kami berharap Zamani terus maju dan tidak mengulangi zaman hitamnya itu dan terus mengekalkan hidup yang normal.

Sumber : Thereadingmore



KAKAK DAFI BERCUMBU DALAM AIR SAMBIL PEGANG ALAT SULIT KEKASIH ? (3 GAMBAR)

No comments :

Selebriti dan percutian sememangnya tak dapat dipisahkan. Yelahkan, bersuamikan seorang pereka fesyen terkemuka, Nina Ismail Sabri yang juga kakak kepada Dafi ini sememangnya sering menjadi perhatian.

Terkini, dia dan suaminya Jovian Mandagie nampaknya sedang seronok menikmati keindahan pantai bersama rakan-rakan. Tapi, percaya atau tidak, laut biru yang indah itu rupanya di Pulau Perhentian. Awesome!

Namun, kami paling teruja apabila melihat foto happy couple ni sedang kissing dalam laut biru.


Monday, 19 January 2015

KISAH BENAR DOA FIZO OMAR & MAWAR DI TANAH SUCI DIMAKBULKAN (4 GAMBAR)

No comments :

SERONOK rasanya melihat gambar artis-artis tempatan kita ke tanah suci yang dikongsi di Instagram milik mereka.

Tempoh hari kami ada menyiarkan foto milik Akim, Yuna, Mizz Nina dan suami, Noh Hujan ketika mengerjakan umrah baru-baru ini.

Pada masa yang sama rupa-rupanya pelakon dan pengacara, Fizo Omar dan isteri Mawar turut berada di tanah suci.

Sebenarnya kami bukan sahaja tertarik dengan gambar yang dikongsi oleh Fizo Omar malah tertarik dengan kapsyen luahan hatinya.


Rupa-rupanya menurut Fizo, pada tahun 2012 dia pernah ke Jabbal Rahmah, Arafah bersama ibunya. Ketika itu dia memohon kepada ibunya supaya berdoa agar dia dipercepatkan jodoh.

Nak dijadikan cerita, Mawar ketika itu turut bersama keluarga di sana dengan niat dan doa yang sama. Namun, mereka tidak berjumpa antara satu sama lain.

“Sungguh besar kuasa ALLAH SWT yang telah memakbulkan doa kami, dan hari ini kami datang bersama sama sebagai suami isteri yang dikurniakan rezeki kebahagiaan yg melimpah ruah.” ujar Fizo dalam Instagramnya.

Tersentuh pula hati kami mendengar luahan kisah Fizo Omar dan isteri ini.

Dalam kapsyen tersebut, Fizo Omar turut meluahkan kesyukuran atas nikmat kebahagian yang dikurniakan bersama isterinya saat ini.





Inilah yang dikatakan jika kita benar-benar ikhlas dalam berdoa insyallah Allah SWT akan memakbulkannya.

Tambahan pula, berdoa di tanah suci merupakan tempat-tempat yang dimakbulkan Allah SWT.

Apa pun, kami doakan moga Fizo Omar dan isteri, Mawar bahagia sehingga ke syurga.

BARANG YASSIN SYJ DILELONG AKIBAT GAGAL SEWA RUMAH

1 comment :

INI memang panas, katanya barang-barang rumah pelawak Yassin sudah dilelong akibat kegagalannya membayar sewa rumah.

Kisahnya bermula apabila pelawak ini dan keluarganya dikatakan enggan melunaskan sewa bulanan rumah yang diduduki di Damansara.

Akibatnya, selepas lima bulan bersabar, tuan rumah mengambil keputusan untuk mengunci rumah tersebut serta merta.

Jadinya, tidak tahu di mana Yassin tinggal kini memandang hampir kesemua barangnya masih berada dalam rumah tersebut.

Ekoran tindakan tuan rumah itu, Yassin dan keluarganya memang tidak sempat mengambil apa-apa barang dalam rumah tersebut.

Cerita si tuan rumah, dia ingatkan si pelawak ini berusaha menghubunginya selepas itu untuk berbincang soal tunggakan yang bernilai lebih RM30,000, namun sangkaannya meleset.

Hanya selepas dua bulan, baru Yassin menghubunginya untuk bertanyakan mengenai barangan rumah yang ditinggalkan itu.

Bagaimanapun, kelewatan Yassin itu hanya merugikannya memandangkan tuan rumah telah mengambil keputusan melelong semua barang-barang yang ditinggalkan. Apatah lagi, amaran telah diberitahu terlebih dahulu.

Jangan ingat tuan rumah ini kejam tau! Disebabkan tunggakan hutang Yassin, tuan rumah terpaksa menjual rumahnya sebelum pihak bank menyita kediaman jenis kondominium itu.

Daripada menanggung hutang yang berlambak, ada baiknya dia melelong isi rumah yang ditinggalkan, boleh juga dibuat duit belanja bayar itu ini walaupun jumlah yang diperoleh tidaklah seberapa.

Jadi, dia juga tidak boleh berbuat apa-apa memandangkan terpaksa berhadapan dengan keadaan yang lebih teruk.

Katanya dia juga tidak sangka pelawak ini sanggup buat begitu, kerana pada mulanya dia beranggapan tentunya menyewakan rumah kepada seorang selebriti tidak akan mendatangkan sebarang masalah.

Rasanya sewa rumah itu hanya RM1,450 sebulan, mustahil untuk seorang pelawak terkenal seperti Yassin tidak mampu membayar bukan?

Hosted on: kamithemedia.blogspot.com

Friday, 9 January 2015

GAMBAR INTIM NONNY AF TERSEBAR

1 comment :


PETALING JAYA - Pelakon Nonny (AF5) mengesyaki ada pihak-pihak tertentu melakukan komplot untuk menjatuhkan kerjayanya dengan mencari jalan menyebarkan gambar-gambar lama simpanannya.

Nonny atau nama sebenarnya Nonny Nadirah Zainuddin, 26, berkata, sejak putus cinta pada bulan lalu, dia dapat merasakan ada sesuatu yang tak kena sehinggalah timbul isu gambar berkenaan.

“Kalau boleh saya tidak mahu tuduh sesiapa tetapi sejak putus cinta bulan lalu, ada pihak yang tidak berpuas hati dengan saya.

“Semua itu berpunca selepas saya menolak pinangan bekas kekasih saya atas sebab-sebab tertentu.

“Kemudian selepas itu saya mendapat tahu ada individu ingin menyebarkan gambar-gambar saya bersama bekas teman lelaki saya itu. Saya rasa individu itu tidak senang hati lebih-lebih lagi melihat kerjaya seni saya yang semakin baik,” katanya kepadamStar Online ketika dihubungi disini pada Khamis.

Nonny berkata demikian selepas diminta mengulas mengenai beberapa keping foto mesranya dengan seorang lelaki yang diterima oleh mStar Onlinedaripada individu yang tidak dikenali.

Bagaimanapun Nonny mengakui foto tersebut adalah dirinya yang diambil ketika masih menjalinkan hubungan dengan lelaki berkenaan


(antara gambar intim Nonny)
Dia turut memohon maaf sekiranya ada pihak yang tersinggung dengan foto tersebut kerana tidak mustahil ia akan tersebar dengan meluas tidak lama lagi.

Dalam pada itu, Nonny turut berasa kesal atas kelakuannya itu apatah lagi dia berazam ingin membina namanya semula sebagai pelakon serta penyanyi pada tahun ini.

“Sudahlah nama saya baru nak naik sejak terlibat dengan drama Istikharah Cinta (kini sedang ditayangkan di TV3).

“Tiba-tiba ada pula pihak yang cuba mengenakan saya. Bagaimanapun saya akur, ia juga atas kesilapan saya sebelum ini mengambil foto mesra seperti itu,” ujarnya.

Sementara itu, Nonny berkata, sejak drama Istikharah Cinta disiarkan, rezeki lakonannya juga semakin bertambah.

“Syukur apabila beberapa penerbit mula mempercayai bakat saya ini.

“Mungkin kerana impak watak antagonis sebagai Haiza dalam drama itu membuatkan masyarakat mudah ingat. Apa-apapun, ini semua adalah rezeki keluarga.

“Cuma yang tak seronoknya apabila awal tahun saya dimulakan dengan dugaan penyebaran foto pula,” tuturnya.

Wednesday, 7 January 2015

PUNCA SEBENAR EMMA MAEMBONG PUTUSKAN HUBUNGAN DENGAN ZIZAN

1 comment :

Keputusan Emma Maembong menamatkan hubungan cintanya dengan Zizan mengemparkan peminat mereka. Ada yang tidak percaya, ada juga yang menganggap itu semua gimik sahaja. Namun, kali ini Emma benar-benar serius kerana sudah merasakan tiada lagi jodoh dengan pelawak terkenal itu.

Sebelum ini, pernah dikhabarkan hubungan pasangan selebriti ini goyah. Tetapi kedua-duanya segera menafikan khabar angin itu.

Bagaimanapun, Emma sudah tidak mampu bertahan lagi menyembunyikan rasa yang terbuku di hati lalu memuat naik sekeping gambar di laman Instagram yang memberikan hint bahawa hubungan dia dengan Zizan sudah berakhir.

“Mungkin selama ini orang melihat kami sebagai pasangan yang sweet tetapi mereka tak tahu apa yang saya lalui. Jika asyik berendam air mata saja buat apa diteruskan hubungan ini. Sampai bila saya nak makan hati,” ujar Emma Maembong kepada wartawan.?

Tambahnya, hubungan mereka sudah lama goyah, namun baru-baru ini saja dia nekad untuk memutuskan hubungan cinta mereka.

“Mungkin perpisahan ini akan ada yang menyalahkan saya sebagai punca. Terpulang. Ada benda yang saya sudah tidak mampu lagi bertoleransi dengannya. Saya cintai dia selama ini ikhlas dan pada satu tahap saya sudah tak mampu bertahan lagi dengan sikapnya,” katanya.

Mengulas mengenai dakwaan netizen yang menggatakan dia seorang mata duitan, ini penjelasannya;

“Kalau dari awal saya nak kikis duit orang lebih baik saya cari lelaki yang lebih kaya,” ujarnya.

Tuesday, 30 December 2014

IBU PUTERI BALQIS DEDAH CERITA SEBENAR DIFITNAH PENGARAH JINGGO

2 comments :

Status Facebook pengarah popular Azman Yahya atau lebih dikenali dengan nama Jinggo dari JS Pictures mendapat perhatian ramai apabila ianya menunjukkan ayah kepada pelakon kanak kanak, Puteri Balqis seakan bersikap berlagak dengan syarikat produksi itu.

Ramai yang memberi reaksi meminta semua tidak hanya mendengar cerita dari pihak JS Pictures sahaja dan menunggu kenyataan dari pihak keluarga Puteri Balqis sendiri atas apa sebenarnya yang terjadi — ibu kepada pelakon kanak kanak itu tampil berikan kenyataan.

Bercakap kepada mStar Online, Norashikin Mohd Aziz meluahkan rasa kecewa dengan fitnah yang dilemparkan oleh pengarah itu dengan niat untuk menjatuhkan reputasi Puteri Balqis.

“Apa yang ditulis di laman sosial Facebook adalah tidak benar dan fitnah semata-mata. Lagi pula cerita itu sudah lama iaitu sebelum Balqis memenangi anugerah Pelakon Wanita Terbaik Asia di Asian Television Awards 2014 (ATA 2014), Singapura pada 11 Disember lalu”

“Sepatutnya pihak kami yang bertindak begitu kerana dipermainkan bukannya mereka, tetapi kami faham kami ini hanya orang kecil jika ingin berperang dengan mereka yang ada nama besar dalam industri,” ujar ibu kepada Puteri Balqis itu.

Puteri Balqis Sudah Terima, Hafal Skrip

Norashikin menambah yang JS Pictures merayu untuk Puteri Balqis berlakon dalam sebuah drama untuk siaran TV3 namun pada awalnya ditolak kerana punyai komitmen dengan pengarah Michael Ang namun selepas dipertimbangkan, mereka meminta skrip untuk dihafal terlebih dahulu.

“Sudah tentu kami rasa dipermainkan kerana pada awalnya mereka beria-ia untuk ambil Balqis sehingga saya terpaksa minta pengarah Micheal Ang bertolak ansur dan beri laluan kepada drama ini dahulu. Deposit seharusnya dibayar kepada pelakon selepas menerima skrip dan kami memang sudah menerima skrip, malah Balqis sudah pun menghafalnya”

“Tentang bayaran untuk pelakon kanak-kanak bukan banyak seperti pelakon dewasa, malah produksi tersebut sudah memberitahu hanya akan membayar untuk lima episod sahaja sedangkan watak Balqis untuk enam episod,” tambahnya lagi kecewa.-ROTIKAYA

UPDATE: 3 GAMBAR JASAD PENUMPANG PESAWAT #AIRASIA #QZ8501 TERAPUNG

1 comment :
3 Gambar mayat manusia ditemui di lokasi pencarian pesawat Airasia QZ8501 yang terputus hubungan pada ahad pagi.

Pasukan mencari dan menyelamat menemui mayat di perairan Selat Karimata. 6 Mayat ditemui, 3 mayat sudah dievakuasi.

"Ada lebih dari satu mayat yang ditemukan," kata Kabasarnas Marsekal Madya FHB Soelistyo ketika dihubungi media.

Berikut adalah gambar tersebut:





Monday, 29 December 2014

BLACK DI SAMAN RM500 JUTA !

No comments :

Penyanyi yang berasal dari program realiti Mentor iaitu Black dikhabarkan bakal di saman oleh seorang pengurus acara.

Dari laporan akhbar Metro, Black dikatakan mengganggu seorang pengurus acara sehingga menyebabkan gangguan urusan syarikatnya dan juga kerugian.

Black dikatakan menuntut hutang dari pengurus acara tersebut sebanyak RM 30 ribu.

Oleh kerana iu, pengurus acara ini telah nekad untuk mengambil tindaan undang-undang dan menyaman Black kerana memalukan, memburukkan dan menjatuhkan reputasinya.

Paling mengejutkan, jumlah tuntutan yang dibuat adalah sebanyak setengah juta ringgit iaitu RM500 ribu. Banyak betul tu.

Baca laporan penuh di bawah:

"SAYA BUKAN BERMEGAH-MEGAH" - FIZO OMAR

No comments :

PETALING JAYA - Pelakon dan usahawan Fizo Omar kesal dengan segelintir pengikut laman Instagram miliknya yang mengecam tindakan dia memuat naik gambar selfie ketika dalam perjalanan memberi bantuan kepada mangsa banjir di Kuala Krai, Kelantan pada Ahad lalu.

Fizo atau nama sebenarnya Wan Hafizol Wan Omar, 29, berkata, dia berharap perbuatan itu dihentikan kerana ia tidak memberi sebarang faedah dan meminta agar mereka mendoakan kesejahteraan kepada mangsa banjir.

“Gambar selfie yang saya muat naik itu sebenarnya ingin menunjukkan keadaan di Kelantan ketika ini yang masih dalam keadaan membimbangkan dan bukannya ingin bermegah-megah.

“Apa sahaja yang kami buat selama beberapa hari ini adalah hanya kerana Allah, tidak lebih daripada itu. Apa yang boleh saya katakan, adalah lebih baik mereka mendoakan kesejahteraan mangsa banjir dan jangan keruhkan keadaan kerana ia tidak membawa sebarang makna,” katanya ketika dihubungi mStar Online pada Isnin.

Fizo ketika ini masih berada di Kota Bharu, Kelantan sebagai sukarelawan untuk membantu mengagihkan barangan bantuan kepada mangsa banjir yang terlibat di Kelantan.

Dalam pada itu, Fizo berkata, dia dan pasukan Hot Burgers Malaysia berada di Kelantan sejak Khamis lalu untuk mengagih-agihkan makanan dan barang keperluan lain kepada mangsa banjir.

Jelas Fizo, dia dan pasukannya menggunakan kenderaan pacuan empat roda untuk menghantar bantuan terus ke rumah mangsa yang masih terperangkap dan tidak sempat untuk diselamatkan.

“Ada yang masih terperangkap di rumah sejak banjir berlaku dan mereka ini menjadi tumpuan kami kerana kebanyakan daripada mereka sudah berhari-hari tidak makan kerana tidak boleh bergerak ke mana-mana.

“Alhamdulillah perjalanan kami untuk ke sana dipermudahkan dan kebetulan kami menggunakan kenderaan pacuan empat roda dan membolehkan kami merentasi kawasan yang dinaiki air,” katanya.

Sementara itu, Fizo berkata, biarpun bekalan yang dia bawa untuk mangsa telah pun selesai diserahkan namun dia akan berada di negeri itu untuk beberapa hari lagi untuk membantu menghantar bekalan makanan yang tiba dari Kuala Lumpur sumbangan orang ramai dan Badan Bukan Kerajaan (NGO).

Kata Fizo, mereka akan berulang alik dari lapangan terbang ke tempat banjir untuk menghantar barang-barang tersebut dan menyeru sesiapa yang mempunyai kenderaan pacuan empat roda untuk tampil membantu.

“Syukur Alhamdulillah masyarakat Malaysia memang amat prihatin dengan kejadian menimpa penduduk di negeri Pantai Timur dan pelbagai barang tiba di lapangan terbang untuk diagihkan.

“Atas sebab itu kami ambil keputusan untuk terus berada di sini sehingga keadaan beransur pulih dan membantu apa yang perlu,” ujarnya.

Tuesday, 23 December 2014

RUPA KRIS DAYANTI TANPA MAKE UP ! ( 5 GAMBAR)

No comments :


Pasti ramai mengenali artis popular bernama Krisdayanti ini yang sentiasa tampil dengan make-up yang tebal di setiap pesembahannya. Tapi mampukah anda mengenalinya jika tanpa make up?

Krisdayanti yang kelihatan berpeluh tidak memakai sebarang alat solek semasa bersukan. Ibu empat anak ini menunjukkan wajahnya yang sebenar tanpa make-up yang di muat naik di akaun Instagramnya.








SUMBER DAIRISHARE

Tuesday, 25 November 2014

DETIK-DETIK RIDER KEMALANGAN PUTUS KAKI & TANGAN DI KM61.5 KLUANG (VIDEO)

No comments :


Seorang penunggang motosikal berkuasa tinggi maut dalam sebuah kemalangan di KM 61.5 Kluang, lebuh raya utara selatan.

Dalam kejadian yang berlaku pada 10.40 pagi tadi, penunggang motosikal berkuasa tinggi gagal mengawal kenderaannya selepas sebuah kereta di hadapannya menukar laluan secara tiba-tiba.

Mangsa Suhaizim Mohamed Noor, 34, sedang berkonvoi dari Johor Bahru menuju ke Ayer Hitam sebelum melanggar sebuah kereta dan terbabas ke pembahagi jalan.

Mangsa yang menunggang motosikal jenis Ducati Monster 795 itu putus tangan serta pergelangan kaki kiri akibat terlanggar besi penghadang jalan. Mangsa maut di tempat kejadian.

Kemalangan itu sempat dirakam oleh sebuah kenderaan yang memasang kamera perakam perjalanan.  SUMBER: PAHANGTODAY





JULIANA EVANS & EMMA MAEMBONG BERGADUH ?

1 comment :

Kalau anda belum tahu, Juliana Evans kini sudah kembali ke Malaysia untuk memeriahkan dunia hiburan tanah air selepas tamat pengajian di Amerika Syarikat.

Namun, ada cerita sebelum ini yang kami sendiri terlepas dengar atau ianya disimpan rapi oleh orang tertentu.

Menurut laporan Media Hiburan baru baru ini, ada cerita yang mendakwa timbul satu pergaduhan antara Juliana Evans dan Emma Maembong di Los Angeles pada awal tahun ini.

Siapa kata kami bergaduh? Saya tak jumpa dia pun sebaliknya hanya meluangkan masa dengan kawan-kawan yang kebetulan ada di sana seperti Afdal, Marina dan Kaka. Jadi, hanya orang-orang yang berada di sana sahaja yang tahu cerita sebenar.

Perjumpaan kami itu tidak ada maksud lain. Tambahan pula kami sudah lama tak berjumpa. Dan kebetulan mereka di sana tidak salah untuk saya luangkan masa, jelasnya.


Juliana Evans juga meminta semua pihak supaya tidak mengungkit kisah lama antara dirinya dan Zizan Razak kerana sebelum ini pun mereka hanya kenalan rapat.

Jangan pertikaikan tujuan saya pulang ke Malaysia. Jujurnya, saya gembira sebab dia sudah punya pasangan. Kalau boleh jangan ungkit lagi cerita lama. Saya tidak mahu dikatakan perosak kepada hubungan mereka kelak. Dan Emma, tak perlu takut dengan saya, tambahnya.

Juliana Evans kembali ke Malaysia untuk menjalani penggambaran sebuah filem dan juga drama 13 episod sebelum kembali ke Los Angeles kerana terlibat dengan beberapa projek.

Nampaknya kerjaya beliau akan menjadi seperti Yuna selepas ini, kerap berulang alik.

Monday, 24 November 2014

EINA AZMAN TAKBUR, PARKING DI PETROL PUMP UNTUK MAKAN DI SUBWAY

No comments :

Umum tahu, di hari perkahwinan yang lalu artis wanita, Eina Azman, mendapat kereta rare dari suaminya, Chevrolet Camaro.

Terbaru, kereta Eina Azman ini ditemui parking di tempat mengisi minyak di stesen Petronas Solaris. Eina Azman didakwa sengaja meletakkan keretanya di situ dan kemudian pergi makan di Subway.

Dedah sumber,

"Mohon rakan-rakan doakan mereka mendapat hidayah. Parking kat petrol pum and then dine in kat Subway. Perangai tipikal bangsawan ekspress. Aku tak kisah kau Datuk Paduka ke, pelakon ke, parking ada kot, boleh pulak kau parking kat situ."

Itulah masalahnya bila menjadi artis, ramai mata yang memandang, lebih-lebih lagi jika seseorang artis itu sangat popular.

Mungkin benar kata si pendedah gambar di atas, golongan bangsawan ekspress ini memang perangainya begitu.

Friday, 21 November 2014

WANITA BELASAH LELAKI SAMPAI TERTANGGAL BAJU

No comments :


Memang ganazzz.. jom layan video di bawah....

Thursday, 20 November 2014

GADIS KAMPUNG SEMPAT SELFIE SEBELUM GANTUNG DIRI (2 GAMBAR)

No comments :

Apa la nak jadi dengan gadis ini, dengar cerita gadis ini putus cinta. betul ke? siapa la yang percaya dengan berita mengarut ni, macam mana gadis ini boleh tangkap gambarnya selepas mati tergantung? elok la pandai berlakon, kalau mati kat tempat kejadian baru padan dengan muka sendiri, nak cari nahas sangat. mungkin gadis ini sudah kehabisan cara lain nak berselfie nak tayang kat laman sosialnya, minta perhatian kat orang ramai. bukan dapat pujian, sebaliknya dihentam.

ROZITA CHE WAN & ZAIN SAIDIN TAK PANDAI JAGA ANAK ?

No comments :

Baru-baru ini, Zain Saidin memuat naik gambar dirinya sedang menyusukan anaknya, Aaisyah Dhia Rana, tanpa mengenakan pakaian sehingga menampakan susuk tubuh badannya yang sasa di laman Instagram.

Disebabkan gambar itu, ramai keyboard warrior melemparkan kata-kata yang tidak enak dibaca.

Bagi mereka, cara Zain menyusukan anaknya itu tidak betul dan boleh membuatkan si comel itu mati tersedak.

Bukan itu saja, malah mereka dengan begitu berani mendakwa pasangan artis ini memberi susu formula untuk Aaisyah pada usia yang masih awal.

"Dah minum susu formula ke, sian bb" - IrmaIbrahim906

"Harap #tetek je sado, tp hadooo. Che Ta tu dok watpa? Tidoq ja kaaa?" - Alifffjayden

Keyboard warrior juga menyelar tindakan Zain yang kerap show off badannya yang sasa itu di Instagram.

Bagaimanapun, dakwaan liar Irma itu membuatkan Che Ta berang dan membalas komen wanita itu.

"@irma.ibrahim.906 bkn susu formula!!!!! Breastfeed pam masuk dlm botol !!!!!!"

Ada je tanggapan negatif dari peminat@haters diorang ni. Jika hendak menegur sekali pun, usahlah menegur dengan cara yang biadab.

LELAKI CINA MALU BESAR KANTOI CURI HANDPHONE PELAJAR (VIDEO)

No comments :

KAMPAR: Video menunjukkan sekumpulan pelajar mengepung seorang lelaki berusia 40-an yang dipercayai mencuri telefon bimbit milik salah seorang rakan mereka.

Namun, lelaki itu menafikan dan cuba beredar dari tempat kejadian tetapi telah dihalang oleh salah seorang pelajar terbabit.

Salah seorang pelajar berbaju putih cuba mendesak suspek mengeluarkan telefon bimbit di kocek seluarnya sebagai bukti ia bukan telefon milik mangsa, bagaimanapun suspek enggan berbuat demikian dan terus menafikan tuduhan pelajar berkenaan.

Kedegilan suspek menimbulkan rasa geram dan tidak puas hati pelajar berkenaan lalu berlaku pertikaman lidah di antara mereka.

Pihak polis tiba di tempat kejadian tidak beberapa lama kemudian dan lelaki itu diserahkan kepada polis untuk soal siasat di balai.

Modus operandi, mereka selalu bergerak dalam kumpulan kecil. Apabila menghampiri mangsa, mereka akan meletakkan sekeping kertas atau buku dengan sengaja di atas telefon bimbit mangsa. Pada masa yang sama mereka akan menerangkan yang mereka memerlukan pertolongan berbentuk tunai sebagai derma, atau dirompak atau memerlukan wang untuk membayar bil perubatan dll.

Setelah berjaya memperdayakan mangsa, mereka akan mengambil semula kertas/bukunya berserta dengan telefon bimbit mangsa di bawah kertas/bukunya itu tadi.

Berhati-hati apabila didekati oleh orang sebegini.

BAYI DILAHIRKAN DENGAN MATA SATU

No comments :


Gambar ini baru saja dimuat naik oleh Daily Traffic Report di Facebook.

Menurut pengendali Facebook tersebut, kejadian ini berlaku di Malaysia berdasarkan tag yang diletakkan di kaki bayi. Tidak dapat dikenal pasti lokasi sebenar kejadian ini.

Berdasarkan tag tersebut, ibu kepada arwah bayi ini berusia sekitar 20-an.


Bayi yang lahir bermata satu & tidak cukup sifat ini bagaimanapun telah meninggal dunia.

Semoga keluarganya tabah menghadapi ujian tuhan.

BUNG MOKHTAR TIDAK RISAU ZIZIE EZETTE DISEKAT ASTRO

No comments :

Bung Moktar Radin (BN – Kinabatangan) mahu kerajaan menutup stesen televisyen satelit berbayar Astro yang didakwanya menipu kerajaan dan rakyat dengan menyiarkan iklan sedangkan syarikat itu, katanya tidak boleh berbuat demikian.

Bagaimanapun hujahannya terganggu apabila Timbalan Speaker Datuk Ismail Mohamad Said mencelah dan menyoalnya sama ada beliau tidak bimbang jika isterinya Zizie Ezette yang adalah seorang pelakon drama disekat syarikat berkenaan.

Sambil terbahak, katanya demi rakyat, tidak mengapa kerana rezeki boleh dicari di tempat lain. KINITV