Thursday 21 August 2014

RITA RUDAINI MENGAMUK DENGAN TM UNIFI

No comments :
Sebelum ini Nora Danish meluahkan perasaan tidak puas hatinya terhadap Hotel Lego melalui laman Instagram. Kali ini Rita Rudaini pula mengamuk di Instagram gara-gara TM UNIFI.

Berikut luahan hati Rita:



Arini saya pasang TMUNIFI kat umah. Biasalah sebelum nak apply, semua manis mulut. Lepas dah pasang, bila call bagitau masalah, da senyap.

Saya kecewa dengan TM sebab saya tengok unifi network saya cuma sampai kat tangga saja. Kata 1 rumah, so untuk apa saya bayar bulan-bula kalau cuma boleh guna di tingkat bawah saja?

So kalau nak pasang TMUNIFI ni memang tak boleh ada tangga ek kat rumah? Sebab network tak larat panjat tangga untuk naik tingkat atas.

SO TMUNIFI TOLONG NOTIS MEMO NI!! SO UPSET!!!

Luahan hati yang baru dimuat naik pada malam tadi bagaimanapun menerima respon peminatnya yang bersetuju dengan pendapat Rita kerana mereka juga menghadapi masalah dengan TMUNIFI.

Dalam masa 10 minit luahan itu dimuat naik di Instagram, Rita menerima panggilan dari TMnet dan akan datang menyelesaikan masalahnya pada hari ini.


Mudahnya menjadi artis. Mengadu, mengamuk, meluahkan rasa tak puas hati di laman sosial, pasti akan mendapat respon yang segera. - My Media Hub

No comments :

Post a Comment