Thursday 25 September 2014

GELAGAT NORA DANISH & NEDIM BUKA STOKIN ALA SCENE OMBAK RINDU

No comments :

Macam orang-orang tua selalu cakap ‘masa bercinta, bau kentut pun wangi.’ Tapi tu hanyalah perumpamaan je, jangan dibuat betul-betul pula.

Ha.. ni nak cerita sikit tentang pasangan yang sedang hangat bercinta. Siapa lagi kalau bukan Nora Danish dengan buah hatinya, Nedim.

Lewat malam semalam, kami menerima screenshot foto Nora yang terpaksa membukakan stokin Nedim. Ala, macam dalam scene filem Ombak Rindu tu!




Apa yang boleh kami katakan, kami bagi 5 bintang dengan reaksi comel Nora dan pose bossy yang di’lakon’kan oleh Nedim itu. Macam real je Nora kena buli dengan Nedim kan?

Dah terlanjur dapat gambar ini, kami pun lihatlah komen daripada para peminat pula. Apa lagi, peminat pun memang teruja melihat foto ini dan mendoakan agar mereka berdua cepat-cepat ke jinjang pelamin.

Malah, dek kerana ‘keberkesanan’ lakonan mereka, ada juga followers Nedim yang mencadangkan agar dia menceburi bidang lakonan.



Wah..kalau Nedim masuk dunia hiburan, tak dapat nak cari makanlah pelakon-pelakon lelaki yang sedia ada sekarang ni. Tapi, logik juga kan cadangan mereka. Mana tahu memang Nedim ada bakat lakonan terpendam ke kan?

Sumber : ohbulan.com

No comments :

Post a Comment