Wednesday 24 September 2014

KEHIDUPAN BOB LOKMAN SELEPAS BERHENTI DARI DUNIA SENI

No comments :

Selepas mengemparkan dunia seni tanah air apabila melakukan pengunduran semasa program Maharaja Lawak . Baru-baru ini , tinjauan terbaru bob Lokman merupakan salah seorang pelakon yang pernah membintangi banyak drama & filem. Semenjak meninggalkan dunia hiburan setelah berhijrah. Beliau telah mencuba berniaga secara kecil-kecilan.

BOB LOKMAN & ‘WARONG SARAPAN PAGI MENU KELANTAN’NYA

Walau dinyatakan bahawa abg bob lokman masih boleh berlakon mengikut tatapan syarak dan tidak mendatangkan syak , namun pilihannya tetap kepada " tidak mahu lagi berada dalam dunia seni "

Dinyatakan lagi pendirian Bob Lokman , beliau bimbang kiranya hubungan dengan Allah tidak mampu dijaga . Biarlah dia menyara kehidupannya dan keluarga dengan cara yang lebih baik .

Kini , bob lokman lebih selesa bekerja dan mempunyai warung sendiri yang dibuka dari 6:30 pagi hinggalah ke jam 11 pagi untuk melayani para pelanggannya. BUKA SETIAP HARI, KECUALI JUMAAT.





Warongnya, di tepi jalan sahaja. Jika dari simpang 3 Sungai Plong (dekat Balai Polis), berada di sebelah kanan selepas beberapa kilometer. Jika dari simpang 4 Kuang, berada sebelah kiri, juga selepas beberapa kilometer. Warong abang Bob menyewa di warong cendol; ‘ILIN CENDOL HOUSE’.

Sebarang pertanyaan, sila hubungi abang Bob sendiri di talian; 0192825555.  sumber

No comments :

Post a Comment