Tuesday 22 July 2014

#MH17: LUAHAN HATI ROSMAH MANSOR 3 HARI TIDAK BERCAKAP DENGAN NAJIB

No comments :

"3 hari saya tak bercakap dengan suami sejak kejadian MH17. Dia lalu tepi saya pun dia tak tegur saya. Tapi tak mengapa, saya faham jadi pemimpin negara ini bukan senang," dedah isteri Perdana Menteri, Datin Seri Rosmah Mansor ketika berucap di Majlis Penyerahan Sumbangan Hari Raya kepada Angkatan Tentera Malaysia di Wisma Pertahanan semalam.

"Ramai yang beritahu saya, Tuhan tidak akan uji seseorang itu jika dia tidak mampu menggalasnya. Saya cakap ini bukan sebagai isteri Perdana Menteri tetapi naluri sebagai seorang wanita," katannya.

Berkongsi pengalaman mengenai nahas MH17, Rosmah memberitahu dia sendiri tidak percaya dengan berita itu pada mulanya.

"Takkan Malaysia Airlines lagi? Tetapi bila saya ikuti berita terkini, memang sahih. Memang sangat tragik kerana mengorbankan ramai orang tersayang.

"Lebih memilukan ada mangsa yang sudah 30 tahun tak pulang dan anak berusia 10 tahun juga menjadi mangsa." katanya. - Malaysia Gazette

No comments :

Post a Comment