Thursday 21 August 2014

"CUKUP-CUKUPLAH..." - EMMA MAEMBONG

No comments :

Kuala Lumpur - “Jujurnya, kalau ditanya lagi mengenai perkahwinan atau (hubungan dengan) Zizan. Saya dah tak ada mood nak bercerita. Cukup-cukuplah.”

Itu luahan pelakon Emma Maembong yang mulai rimas dengan andaian masyarakat mengenai hala tuju hubungannya dengan pelawak Zizan Razak berikutan keterbukaannya berkongsi kisah mereka selama ini.
Emma atau nama sebenarnya, Fatimah Rohani Ismail, 22, berkata, sikap terbuka dan mesra dalam menjawab pertanyaan mengenai perancangan perkahwinan mereka selama ini akhirnya menimbulkan salah faham kepada keluarga sendiri.

“Selama ini terlalu banyak saya berkongsi apabila orang bertanya bila nak berkahwin dan sebagainya. Malah, ada pula yang diputarbelitkan dan ditokok tambah sampaikan orang luar pandai-pandai buat andaian sendiri.

“Rasanya sudah tiba masa orang keliling hormati saya pula. Tak sedaplah ayah dan keluarga mulai berpandangan serong terhadap saya disebabkan cerita-cerita yang timbul,” katanya.

Sumber memberitahu, keterbukaan pelakon siri Yes Boss itu berkongsi kisah hubungannya dengan Zizan selama ini memakan diri dan menimbulkan salah faham kepada keluarganya sendiri.

Difahamkan, bapanya, Ismail Maembong dan keluarga kurang senang dengan liputan berterusan mengenai isu perancangan perkahwinan pasangan itu sedangkan keluarga sendiri tidak mengetahui sebarang perkembangan mengenainya, lapor Hmetro.

No comments :

Post a Comment