Wednesday 6 August 2014

BAYI 7 BULAN MENINGGAL DALAM KANDUNGAN

No comments :

Mersing – Seorang lelaki terbunuh manakala adik iparnya terpaksa dibedah bagi mengeluarkan bayi tujuh bulan dalam kandungannya yang mati selepas kereta mereka naiki terbabit dalam kemalangan di Jalan Tanjung Leman-Felda Tenggaroh di sini, semalam.

Dalam kejadian jam 8 pagi itu, Saifol Bahari, 35, yang memandu Proton Waja maut manakala penumpang iaitu adik iparnya, Siti Noraini Samad, 21, serta suami, Mohd Amran Awang Othman, 19, cedera parah.

Kemalangan turut menyebabkan pemandu Perodua Myvi, kakitangan Klinik Kesihatan Tenggaroh dikenali sebagai Kevin Tan Ken Shawn, 25, cedera parah.

Difahamkan, kejadian berlaku apabila Perodua Myvi dipandu Kevin yang sedang dalam perjalanan ke tempat kerja, hilang kawalan memasuki laluan bertentangan dan bertembung dengan Proton Waja dipandu Saifol.

Pertembungan itu menyebabkan Saifol yang cedera parah di kepala dan dada, meninggal dunia di wad kecemasan Hospital Mersing jam 10.30 pagi. Siti yang sarat mengandung anak sulung menjalani pembedahan bagi mengeluarkan mayat bayi dalam kandungannya.

Isteri Saifol, Salwaniza Samat, 26, berkata, dia baru berkahwin dengan Saifol 13 Jun lalu, dan belum sampai dua bulan hidup bersama, kini mereka sudah terpisah selama-lamanya, lapor Hmetro.

No comments :

Post a Comment